مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از آتش سوزی مهیب کارگاه تولید مبل در منطقه خین عرب این شهر بر اثر جوشکاری د ر ملک مجاور خبر داد.

جوشکاری در ملک مجاور کارگاه تولید مبل را به آتش کشید

به گزارش قدس آنلاین، آتشیار رضا حیدری اظهار کرد: ظهر روز گذشته  در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون کارگاه تولید مبل، ستاد فرماندهی آتش نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۳۸، ۱۲و۲۱ آتش نشانی مشهد را به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفائ حریق به محل حادثه در خیابان شهید طرحچی اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در داخل یک کارگاه تولید مبل به مساحت ۱۰۰ متر مربع به وقوع پیوسته که متأسفانه شدت حریق باعث تخریب بخش عظیمی از این کارگاه شده بود که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت ضمن مهار آتش‌سوزی از سرایت حریق به بافت مسکونی و کارگاهی اطراف این مکان جلوگیری به عمل آورده‌اند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص جوشکاری در ملک مجاور علت اولیه این آتش سوزی بوده است و علت دقیق حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است؛ دو نفر از ساکنان ملک مجاور محل آتش سوزی به دلیل استنشاق دود دچار مصدومیت شده بودند که با حضور تکنسینهای اورژانس در محل اکسیژن تراپی گردیده و خوشبختانه آسیب جدی به آنان وارد نشد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.