رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: حادثه آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی سوم ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

آخرین آمار مصدومان آتش‌سوزی در خیابان حکیم‌شفایی اصفهان

قدس آنلاین: غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۲ و ۲۶ دقیقه بامداد حادثه آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی سوم، ساختمان حکیم شفایی به اورژانس گزارش شد که بلافاصله ۱۰ کد آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محله حادثه اعزام شد.

وی با بیان این‌که این حادثه ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت، عنوان کرد: ۱۰ زن، ۴ مرد و ۴ کودک مصدومان این حادثه آتش‌سوزی بودند که بعد از دریافت فوریت‌های پزشکی و اقدامات اولیه، ۱۴ نفر به بیمارستان عسگریه، یک نفر به بیمارستان الزهرا (س) و ۳ نفر به بیمارستان صدوقی اعزام شدند.

همچنین محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه گفت: در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان یک مورد آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی گزارش داده شد که در کمتر از ۴ دقیقه نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه مستقر شدند.

وی افزود: چند واحد در ساختمان حکیم شفایی دچار آتش‌سوزی شده بود که در کوتاه‌ترین مدت ساختمان خاموش شده و با توجه به این‌که ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود بیش از ۷۰ واحد تخلیه و نسبت به خروج دود از واحدها اقدام شد.

گلابی با بیان این‌که عملیات در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد پایان یافت، عنوان کرد: علت آتش‌سوزی در حال بررسی است؛ شهروندان باید موارد ایمنی را رعایت کنند و نسبت به نصب تجهیزات ایمنی در ساختمان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.