گیلان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از آماده باش نیروی انتظامی در آستانه تعطیلات آینده خبر داد و گفت: از حیث شیوع کرونا تنها ۳ شهرستان گیلان وضعیت‌شان سفید است و مابقی در شرایط زرد قرار دارند.

پیش بینی افزایش ترافیک جاده ای در عید سعید فطر/سفر ها به شیوع کرونا دامن می زند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، امکان شیوع بالای ویروس کرونا همزمان با اوج مسافرت‌ها به گیلان با توجه به تعطیلات در پیش رو و ایام عید سعید فطر را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۳ شهرستان استان گیلان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه به غیر از ۳ شهرستان مابقی نقاط گیلان در سطح زرد بوده و امکان شیوع کرونا در آن‌ها بالا است عنوان کرد: در همین‌جا لازم است از عموم هموطنان و مسافران تقاضا کنیم که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

رسول‌زاده فرساد با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده حجم زیادی از مسافران به استان گیلان سفر کنند تصریح کرد: با توجه به بحرانی بودن شرایط در روزهای تعطیلات نوروز امسال، مسافرت‌ها به استان‌هایی نظیر گیلان در چنین روزهایی افزایش پیدا می‌کند و باید تمهیدات خاصی اندیشیده شود.

وی حجم بالای ورود مسافر به گیلان را یک زنگ خطر برای عموم مردم و افرادی که این استان را به عنوان مقصد سفر خود برمی‌گزینند خواند و   ابراز داشت: مردم نباید تصور کنند کرونا تمام شده از طرفی برای مدیریت شرایط مذکور نیاز به اطلاع‌رسانی داریم و بدون شک رسانه‌ها می‌توانند در این بین نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان این استان را از حیث شیوع ویروس کرونا مانند بقیه استان‌های کشور همچنان استانی آلوده و در معرض خطر خواند و بیان داشت: نیروی انتظامی این روزها در آماده باش کامل قرار دارد و اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها نیز از جمله اقدامات انجام شده آن محسوب می‌شود.

رسول‌زاده فرساد از آمادگی صد در صد نیروی انتظامی برای تأمین امنیت سواحل، تفرجگاه‌ها و جاده‌های استان گیلان که به زودی شاهد حضور مسافران خواهد بود سخن گفت و افزود: امیدواریم عموم مردم به توصیه‌ها و هشدارهای صادر شده وزارت بهداشت و درمان توجه بیشتری داشته باشند تا سلامتی‌شان به خطر نیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.