استقلال دوباره در یک مخمصه مالی جدید قرار گرفته است. محصولی که متعلق به مدیریت فعلی و قبلی نیست بلکه شکایت بویان میراث دوره مدیریت سید رضا افتخاری و پندار توفیقی است که پس از استخدام این بازیکن کروات به اصرار وینفرد شفر آن‌ها طلبش را پرداخت نکردند تا امروز طلب چند ده هزار دلاری بویان به یک کابوس چند صد هزاردلاری  تبدیل شود.

«بویان» سه روز دیگر پنجره آبی‌ها را می‌بندد

قدس آنلاین: استقلال دوباره در یک مخمصه مالی جدید قرار گرفته است. محصولی که متعلق به مدیریت فعلی و قبلی نیست بلکه شکایت بویان میراث دوره مدیریت سید رضا افتخاری و پندار توفیقی است که پس از استخدام این بازیکن کروات به اصرار وینفرد شفر آن‌ها طلبش را پرداخت نکردند تا امروز طلب چند ده هزار دلاری بویان به یک کابوس چند صد هزاردلاری  تبدیل شود.

*فرصت سه روزه

بر اساس حکم صادر شده از سوی نهادهای بین المللی استقلال سه روز فرصت دارد تا مبلغ ۳۰۰ هزار دلار را به حساب اعلام شده از سوی بازیکن مقدونیه ای واریز کند در غیر این صورت فیفا پنجره نقل‌و انتقالات این باشگاه را مسدود می‌کند تا یک هزینه سنگین به باشگاه تحمیل شود!

*پول نیست

تصور می‌شد مدیران کنونی باشگاه برای جلوگیری از این محرومیت بین‌المللی خیلی زود دست به دامن کارگزار باشگاه شوند تا همان‌گونه که مطالبات دیاباته و میلیچ پرداخت شد طلب بویان هم واریز شود، اما با وجود تلاش برای انجام این کار هیچ خبری از واریز پول نیست، چون شرکت آریا برتر از فولاد جهان متین شکایت کرده است و این کارگزار به دلیل شکایت کارگزار قبلی امکان تزریق پول را ندارد!

هواداران تنها به این اتفاق دلخوش کردند که سعادتمند با همان فرمولی که مطالبات دیاباته و میلیچ را پرداخت کرده بود، این مشکل را نیز برطرف کند اما تکرار استقراض پول از سوی نزدیکان آقای مدیرعامل بسیار سخت بود به ویژه وقتی که رقم مذکور برای رهایی از محرومیت نزدیک به ۶ میلیارد تومان است!

*از ۳۰ هزار تا ۳۰۰ هزار

اما حقیقت زجرآور اینجاست که اگر مدیران وقت استقلال در دوره ای که این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا شد، مطالبات وی را پرداخت می‌کردند نهایتاً بین ۳۰ تا ۶۰ هزار دلار به وی می‌پرداختند اما با اهمال و بی‌توجهی به تذکرهای این بازیکن و مدیر برنامه اش حالا استقلال باید حدود ۳۰۰ هزار دلار به وی غرامت دهد.

* بویان: تلفنم را جواب نمی‌دهند

بویان نایدونف درباره شکایت خود از باشگاه استقلال اظهار کرد: وظیفه باشگاه بود که دستمزدم را پرداخت کند. استقلال و هوادارانش را دوست دارم و متأسفم که مجبور شدم این راه را انتخاب کنم.

هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مدیران وقت باشگاه می‌توانستند با مبلغ کمی قرارداد را فسخ کنند گفت: بله، این امکان وجود داشت اما پندار توفیقی (معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال) به تلفن‌هایم پاسخ نمی‌داد، در صورتی که می‌خواستم از راهی مسالمت‌آمیز مشکل را حل کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.