خادم افتخاری بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) را بزرگترین افتخار و اتفاق زندگی‌ بیان کرد و گفت: امیدوارم امام رضا(ع) تا آخر عمر من را از توفیق خدمتگذاری محروم نکند.

خدمت به زائران امام رضا(ع) بزرگترین افتخار زندگی‌ام است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد سیدی با اشاره به اینکه در دوران جوانی علاقه‌ شدیدی به امام رضا(ع) داشتم، اظهار کرد: سال ۷۷ و پس از اتمام تحصیل به ایران بازگشتم و با عنایت امام رضا(ع) در بخش کفشداری به عنوان خادم افتخاری مشغول خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران این امام همام شدم.

وی بیان کرد: به عقیده بنده لباس خادمی و خدمت به زائران حضرت امام رضا(ع) بزرگترین افتخار و اتفاق زندگی‌ام است و از امام رضا(ع) می‌خواهم تا آخر عمر من را از افتخار خادمی محروم نکند.

سیدی با بیان اینکه خدمت به اهل‌بیت(ع) صرفا حضور فیزیکی همراه با لباس خادمی در حرم‌های مطهر نیست، افزود: داشتن صداقت در زندگی، حفظ ارزش‌های دینی و شاد کردن دل اهل‌بیت(ع) در حقیقت خدمت به این خاندان پاک است.

این خادم افتخاری با تاکید بر اینکه همیشه لطف حضرت رضا(ع) در گرفتاری‌های زندگی شامل حالم شده است، ادامه داد: همین که امام رئوف ما را به عنوان خادم خود پذیرفته‌اند لطف بزرگی است و اغلب با توسل به حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ایشان در مشکلات یاری‌ام می‌کنند.

سیدی تصریح کرد: با عنایت حضرت رضا(ع) و کمک جمعی از خدام در ایام دهه آخر صفر ایستگاه خدمت رسانی به زائران پیاده را راه‌اندازی کردیم و در این ایام خدمتگذار این زائران هستیم.

وی خطاب به جوانان توصیه کرد: سعی کنید با اعتقاد راسخ به ائمه معصومین(ع) از این بزرگواران استمداد بطلبید و به ریسمان قرآن و عترت چنگ بزنید تا در شرایط کنونی جامعه همیشه پشتیبان ولایت فقیه و اهل‌بیت(ع) باقی بمانید.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.