به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دویست و چهل و ششمین مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رهبر انقلاب در هفته گذشته با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگو داشتند که در این دیدار رهبر انقلاب با تأکید بر انتقام خون به‌ناحق ریخته شده‌ حاج قاسم سلیمانی در کشور عراق پیام مهمی را از طریق این دیدار به آمریکایی‌ها منتقل کردند: «جمهوری اسلامی ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد.» خط حزب‌الله در سخن ‌هفته‌ این شماره‌ خود به این موضوع پرداخته است.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با رویکرد آگاهی دهی و آشنایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) از منویات مقام معظم رهبری این هفته، میزبان برگزاری مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله است
شماره‌ دویست ‌و چهل‌ و ششمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «چشم در مقابل چشم» منتشرشده است که بخشی از این نشریه به منویات رهبر انقلاب می‌پردازد که در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۸ مسئله‌ کلیدی و اولویت‌دار کشور را برشمردند و به نمایندگان توصیه کردند به این مسائل بیش از مسائل فرعی و درجه‌دو توجه کنند. یکی از این ۸ مسئله‌ کلیدی کشور، ‌ازدواج جوانان بود که پیش‌ازاین نیز رهبر انقلاب خطاب به مردم و البته مسئولین توصیه‌هایی برای کاهش مشکلات و آسیب‌های این حوزه داشته‌اند.
سؤالات مسابقه فرهنگی خط حزب الله از دویست و چهل و ششمین شماره این نشریه طراحی‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی حرم مطهر رضوی به آدرس razavi.aqr.ir مراجعه کنند و پس از دانلود نشریه مذکور پاسخنامه را تکمیل کرده و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.
آخرین ‌مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۹ است. همچنین از سوی آستان قدس رضوی به برندگان جوایز متبرک فرهنگی اهدا خواهد شد.
نشریه‌ «خط حزب‌الله» به‌عنوان رسانه‌ مکتوب پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR باهدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می‌شود. این نشریه تلاش دارد با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.