استاندار خراسان رضوی گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد حقیقی و بارز خدمت به مردم و تربیت شده مکتب ناب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بودند.

شهیدان رجایی و باهنر نماد حقیقی و بارز خدمت به مردم

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی  در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهیدان رجایی و باهنر نماد حقیقی و بارز خدمت به مردم و تربیت شده مکتب ناب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بودند و چه نیکوست اگر در راه خدمت به مردم و در مقام پاسخگویی هر کدام از ما یک رجایی و باهنر باشیم.
در این راستا اینجانب به همراه مدیران ستادی و اجرایی در مجموعه استان خراسان رضوی، با ایجاد وحدت افزون‌تر بین ارکان حاکمیت تلاش می‌کنیم تا ضمن خدمتگذاری شایسته به مردم شریف استان، در راستای تحقق آرمان‌های شکوهمند معمار عظیم‌الشان انقلاب و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت و سوی پیشرفت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثرتری برداریم.
در پایان بار دیگر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، دوم شهریورماه را که مزین به آغاز هفته دولت است تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان بزرگوار را گرامی می‌دارم.

علیرضا رزم‌حسینی
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.