مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۵۲.۷ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ در یک سال گذشته تماس مزاحمتی بوده ‌است.

۵۲ درصد تماس‌های گرفته شده با سازمان آتش‌نشانی مشهد مزاحمتی است

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: طی یکسال گذشته تا کنون ۷۴۵ هزار و ۹۷۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و به طور متوسط روزانه پاسخگوی حداقل ۲ هزار و ۴۴ تماس بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ۲۵ هزار و ۵۷ تماس از این تعداد معادل ۳.۴ درصد تماس عملیاتی بود و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ تماس نیز معادل ۵۲.۷ درصد تماس‌ها، مزاحمتی بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۱۸۷ هزار و ۴ تماس نیز معادل ۲۵ درصد تماس‌ها، اشتباهی بوده است و ۴۷ هزار و ۴۱۹ مورد معادل ۶.۳ درصد تماس‌ها مشاوره بود و ۹۳ و ۲۱۲ تماس نیز به سایر موارد مربوط می‌شود.

عزیزی افزود: همچنین طی این مدت هفت هزار و ۹۰۲ عملیات آتش‌سوزی و پنج هزار و ۹۳۷ مورد عملیات امدادرسانی توسط آتش‌نشانان انجام شد.

هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۱ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.