فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: وحدت ملی و انسجام ملی دستاورد مردم بعد از سال‌های دفاع مقدس و برای نیروهای مسلح اقتدار، تثبیت و تضمین این نظام جمهوری اسلامی است.

وحدت و انسجام ملی دستاورد مردم از دوران دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، در دومین روز از هفته دفاع مقدس رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ رضا آذریان در این مراسم اظهار کرد: مردم و ارتش در روزهای اول جنگ در برابر رژیم بعث ایستادند و نگذاشتند که وجبی از این خاک در تصرف دشمن قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی در برابر مردم ایران هرگز نمی‌تواند صف‌آرایی کرده و قد علم کند.

وی گفت: قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه با پشتیبانی مردم و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری سر آمد است و تمام تحرکات را رصد می‌کند.

آذریان خاطرنشان کرد: امروز ما به افتخار ۴۰ سال دفاع مقدس هر روز شاهد شکوفایی و موفقیت ایران اسلامی و توان بالای نیروهای نظامی هستیم و در تمام شرایط مانند سال‌های دفاع مقدس آماده‌ایم و به مردم خدمت‌گذاری خواهیم کرد.  

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه وحدت ملی و انسجام ملی دستاورد مردم بعد از سال‌های دفاع مقدس و برای نیروهای مسلح اقتدار، تثبیت و تضمین این نظام جمهوری اسلامی است که نشانه فداکاری‌های نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس است تاکید کرد: مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد چرا که نیروهای مسلح در جبهه مقاومت و دفاع از اهل بیت شهدایی را تقدیم اسلام کرده‌اند.

وی گفت: امروز به پاس روزهای دفاع مقدس که نیروهای مسلح از این آب و خاک و مردم دفاع کردن به یاری  و  مدد مردم شتافته و مانند قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.