مدیر مسئول خبرگزاری فارس جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را اقدامی ابتکاری دانست و گفت: این جشنواره زمینه و فرصت مناسبی برای تولید محتوای فرهنگ رضوی است.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصت مناسبی برای تولید محتوای فرهنگ رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، پیام تیرانداز درباره برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اظهار کرد: در واقع، جشنواره سازوکار مناسبی برای جهت دادن به تولید محتواست و ما هم در کشوری زندگی می‌کنیم که قریب به اتفاق، ارادت به امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی دارند و اگر با ذوق، این مهم سیاست‌گذاری شود و به تولید محتوا در این زمینه جهت داده شود، حتما به واسطه رسانه‌ها به ترویج فرهنگ رضوی کمک خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) از جنس کارهای ابتکاری و ارزشمندی است که باید قدردان دست‌اندرکاران آن بود.
مدیرمسئول خبرگزاری فارس درباره نقش جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در حمایت از پدیدآورندگان آثار رضوی گفت: متولی برگزاری این جشنواره، آستان قدس رضوی است؛ لذا حمایت‌ها را باید از جنبه معنوی بدانیم. اینکه خبرنگاری مثل ما توفیق پیدا کند در این مسیر قلم‌فرسایی کند یا محتوای رسانه‌ای تولید کند، خود، مهم‌ترین حمایت معنوی از پدیدآورندگان آثار رضوی است و طبیعی است که بقیه مسائل فرع است.
وی ادامه داد: نوع این جنس سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای است که حتی ممکن است اتفاقات خوبی برای تولیدکنندگان رقم بزند و در حین فکر کردن به سوژه مهم‌ترین بار تربیتی برای خالق آن اثر خواهد بود. در حقیقت، کار جشنواره این است که فرصت مناسبی برای تولید محتوا در زمینه سیره و فرهنگ رضوی انجام شود.
تیرانداز تأکید کرد: چنانچه موضوعاتی چون وحدت، انسجام، روحیه مهربانی، و روحیه تلاش با دید پیشرفت معنوی و مادی کشورمان در این جشنواره مدنظر قرار داده شود و این موارد با کمک رسانه‌ها در بین آحاد مختلف مردم تسری پیدا کند، بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.