گوشی هوشمند Redmi K۳۰S با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد ، این دستگاه Mi ۱۰T با نام تجاری جدید است.

گوشی هوشمند Redmi K۳۰S راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در ماه سپتامبر ، شیائومی گوشی های هوشمند شیائومی Mi ۱۰T ، Mi ۱۰T Pro و Mi ۱۰T Lite را در بازارهای جهانی معرفی کرد. در اوایل این ماه ، این شرکت از گوشی های Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro نیز رونمایی کرد. همچنین ردمی زیر مجموعه برند شیائومی Redmi K۳۰S را در چین راه اندازی کرد و Redmi K۳۰S به عنوان نسخه اصلاح شده Mi ۱۰T رسمی شده است.

گوشی هوشمند Redmi K۳۰S به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی پرچمدار مجهز به Snapdragon ۸۶۵ SoC وارد بازارهای داخلی شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است و باتری عظیمی از آن پشتیبانی می کند، این گوشی همچنین از یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد و Redmi K۳۰S به عنوان ارزان ترین گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ در چین معرفی شده است.



مشخصات و ویژگی‌های Redmi K۳۰S

گوشی هوشمند Redmi K۳۰S دارای یک صفحه نمایش LCD IPS با ابعاد ۶.۶۷ اینچ با بریدگی حفره‌ای است، این نمایشگر از نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ، رزولوشن Full HD + ، پشتیبانی از HDR۱۰ + و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​تا ۱۴۴ هرتز برخوردار است. در قسمت های جلو و عقب گوشی از پنل‌های Gorilla Glass ۵ استفاده شده است و این گوشی مجهز به یک دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی است.

سیستم دوربین سه گانه ای که در پنل عقب Redmi K۳۰S قرار داده شده دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۶۸۲ است. این تنظیمات شامل یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه ای و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است، همچنین این گوشی مقرون به صرفه مبتنی بر Android ۱۰ از رابط کاربری MIUI ۱۲ استفاده می کند.



پلت فرم موبایل اسنپدراگون ۸۶۵ Redmi K۳۰S را با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR۵ مجهز می کند. این دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است اما از اسلات کارت microSD پشتیبانی نمی کند. این باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی می شود که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. K۳۰S به ویژگی های دیگری مانند اسلات دو سیم کارت ، ۵G ، Wi-Fi ۶ ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS دو بانده ، NFC ، USB Type-C ، بلندگوهای استریو و خواننده اثر انگشت روبرو مجهز است و مانند اکثر دستگاه‌های جدید، فاقد جک صوتی ۳.۵ میلی متری است.

قیمت و در دسترس بودن Redmi K۳۰S

گوشی هوشمند Redmi K۳۰S با نسخه های ذخیره سازی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت وارد چین شده است. این مدل ها به ترتیب ۳۸۷ دلار (۲۸۶۰۰ ~ Rs) و ۴۱۸ دلار (۳۰،۹۰۰ R~) قیمت دارند و در دو رنگ سیاه کیهانی و نقره ای قمری موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.