رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری سارقان سرقت‌های سریالی وسایل خودرو و اعتراف آنها به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

رمزگشایی از ۸۰ فقره سرقت سریالی وسایل خودرو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در یکی از مناطق شمال شهر مشهد، ‌پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی با همکاری تیم تجسس سرکلانتری شمال مشهد وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ های موجود و نیز چهره زنی، متهمان را شناسایی و آنها را تحت تعقیب قرار دادند.

وی ادامه داد: در حالی که دو عامل این سرقت‌های سریالی با خودرو به صورت خلاف جهت در یکی از خیابان های شهر مشهد در حرکت بودند، پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راننده خودرو و همدستش بدون توجه به دستور ایست پلیس با افزودن سرعت، قصد فرار داشتند که طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و متهمان که قصد فرار داشتند توسط ماموران دستگیر شدند.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو، دو باتری خودرو به همراه یک جعبه ابزار مسروقه کشف کردند، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۸۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو و فروش اموال سرقتی به یک مال‌خر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری مال‌خر پرونده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.