فتاحی عصر روز گذشته در پاسخ به پیگیری‌های قدس، ضمن تأیید ماجرای استفاده یکی از رؤسای هیئت‌های ورزشی از مدارک جعلی، از برکناری او خبر داد.

برکناری رئیس‌ یک هیئت ورزشی که لیسانس جعلی داشت

سه روز پیش اطلاعاتی به تحریریه روزنامه قدس منعکس شد و به آن اشاره داشت که مدرک تحصیلی رئیس یکی از هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی نامعتبر و وی برای آنکه بتواند بر صندلی ریاست تکیه بزند، لیسانس جعلی ارائه کرده است.

همان زمان ماجرا را از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی پیگیری کردیم که وی گفت: استعلامی برای مراجع مربوط در زمینه تأیید و یا عدم آن ارسال شده و به محض دریافت آن، پاسخ شما را خواهیم داد.

از همین رو روز گذشته برای پیگیری ماجرا مجدد با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تماس گرفته و موضوع را جویا شدیم و فتاحی در این زمینه به قدس گفت: پاسخ استعلام خواسته شده به تازگی به دست ما رسیده و در آن اعلام شد مدرک تحصیلی این رئیس‌هیئت از نظر علمی ارزشی ندارد و باید ابلاغ نامبرده لغو شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تصریح کرد: از همین رو وی را برکنار و به جای او سرپرست معرفی شد تا طبق قانون دیگر مراحل انتخاب رئیس هیئت جدید هم طی شود و حتی فرد سرپرست حق شرکت در انتخابات پیش‌روی هیئت مذکور را ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که در گذشته وعده داده بودید استعلام تمامی مدارک تحصیلی موجود در اداره کل ورزش و جوانان اخذ خواهد شد، برای آن چه اقدامی صورت گرفته، بیان کرد:از ابتدای سال جاری تمامی افرادی که برای هر نوع ثبت‌نامی به ما مدرک تحصیلی ارائه می‌کنند، اصل مدارکشان را می‌گیریم و استعلام آن را انجام می‌دهیم. مدرک این فرد هم مربوط به سال گذشته بود که کمی دیرتر مورد استعلام قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.