به همت کانون سلامت رضوی و توافق انجام شده با بیمارستان شمس‌الشموس(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، درمان تخصصی بیماران محروم حاشیه‌ شهر مشهد در این بیمارستان پیگیری می‌شود.

درمان تخصصی بیماران بی‌بضاعت به همت کانون سلامت رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امیرمحمود طباطبایی اصغری سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی استان، با اعلام این خبر بیان کرد: طی این تفاهم‌نامه، بیماران محروم حاشیه‌نشین و روستاهای مجاور شهر مشهد اعم از ایرانی و غیرایرانی، به تشخیص پزشکان کانون سلامت رضوی برای انجام اعمال درمانی شامل ویزیت تخصصی و فوق تخصصی، انواع آزمایشات و اعمال پاراکلینیک، بستری و عمل‌های جراحی قلب‌وعروق، ارتوپد و زایمان به بیمارستان شمس‌الشموس(ع) ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان جزئیات اجرای این همکاری گفت: این بیماران، مرحله اول تشخیص و درمان مقدماتی خود را در جریان اردوهای جهادی سلامت در روستاهای حاشیه شهر می گذرانند و به‌ دلیل نیاز به انجام درمان‌های تکمیلی و تخصصی‌ به این بیمارستان ارجاع داده می شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در اولین مرحله اجرای این تفاهم‌نامه درمانی، از اول بهمن‌ماه ۳۷ بیمار روستایی کم‌بضاعت از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند. به دلیل دوری مسافت، هماهنگی‌های لازم با بیماران صورت می‌گیرد که هر زمان برای آنها میسر است، برای طی کردن مسیر درمانی خود به مشهد مراجعه کنند.

طباطبایی اصغری، این تفاهم‌نامه را نمود قدرشناسی نیروهای مسلح نسبت به خادمان سلامت رضوی و همدلی با اقشار بی‌بضاعت شهر مشهد دانست و افزود: این بیماران مثل نیروهای مسلح با تعرفه‌های بیمه‌ای بیمارستان شمس‌الشموس(ع) تحت درمان‌های مورد نیاز قرار می‌گیرند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.