مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: استند هوشمند درخواست تاکسی و ارائه خدمات سفر در مبادی ورودی مشهد هم‌زمان با ایام نوروز برای زائرین و مجاورین نصب شده است.

نصب استند هوشمند درخواست تاکسی در مبادی ورودی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هم‌زمان با ایام نوروز و باهدف خدمات‌رسانی بهتر به زائران در راستای سیاست‌های کلان شهرداری مشهد و توسعه متوازن شهر هوشمند، استند هوشمند درخواست تاکسی، در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، راه‌آهن و پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد نصب شد.
او افزود: این استند باقابلیت ارائه خدمات فوری و هوشمند سفر در قالب درخواست تاکسی در بدو ورود مسافر با استانداردهای روز دنیا و تعیین مقصد سفر بر روی نقشه شهر یا ورود دستی آدرس، در سالن اصلی مبادی ورودی شهر نصب‌شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: انتخاب نوع خودرو، تعیین مبلغ سفر به همراه ارائه رسید چاپی به مسافر و ارتباط تلفنی با راننده از دیگر خدماتی است که به‌وسیله این سیستم هوشمند به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود.
محبی بیان کرد: هدف اصلی این سیستم، ایجاد بستری برای ارائه خدمات سفر در کمترین زمان ممکن با امنیت و آرامش کامل به مسافرین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.