دانش‌آموز نیشابوری در مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت با موضوع محافظت از خود و مردم در برابر بیماری کووید ۱۹ موفق به کسب مقام سوم شد.

درخشش دانش‌آموز نیشابوری در مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت/ جایزه‌ام را به دانش‌آموزان کم برخوردار می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین، نگین رضایی  اظهار کرد: از طریق بنری که دبیر پرورشی در گروه درسی  قرار داده بود از این مسابقه اطلاع یافتم و در آن شرکت کردم.

حائز رتبه سوم مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت با اشاره به اینکه پدرم پزشک است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا با این بیماری و وحشت سرایت آن به‌خوبی آشنا هستم، بیان کرد: از این‌رو تصمیم گرفتم با شرکت در این مسابقه از طریق نقاشی به مردم دنیا بگویم که می‌توان با حفظ فاصله اجتماعی از ابتلا به این بیماری مصون ماند.

دانش‌آموز نیشابوری که در مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت در رده سنی ۱۴ الی ۱۵ سال با موضوع محافظت از خود و مردم در برابر بیماری کووید ۱۹ مقام سوم را کسب کرده بود، افزود: هدفم از شرکت در این مسابقات درواقع آگاه‌سازی هم سن و سالانم  در سراسر دنیا بود و اصلاً به کسب مقام و دریافت جایزه فکر نمی‌کردم.

رضایی که در آموزشگاه شکوفا و در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل است، در خصوص جایزه نقدی ۱۵۰ دلاری این  مسابقه خاطرنشان کرد: پدر و مادرم اصالتاً اهل بیرجند هستند و من قصد دارم جایزه‌ام را به دانش‌آموزان کم برخوردار روستایی در بیرجند اختصاص می‌دهم.

این دانش‌آموز نیشابوری تأکید کرد: درس‌هایم را مثل همیشه خوب می‌خوانم تا در آینده مثل پدرم پزشک متعهدی باشم تا بتوانم  به مردم کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.