معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات از مولفه‌های امنیت نرم است و مشارکت در نظام مردم سالاری دینی باعث تحکیم آن می‌گردد.

انتخابات از مولفه‌های امنیت نرم است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد عباس فلاح  در نشست سالانه فرماندهان، مدیران و خانواده کارکنان یگانهای منطقه شمال شرق ارتش در مشهد به ویژگی‌های بین المللی، منطقه‌ای و داخلی انتخابات آتی پرداخت و افزود: آمریکا و همپیمانانش رفتار خود با مردم ایران را بر اساس میزان حضور مردم در انتخاب و دولت منتخب برنامه ریزی می‌کنند.

وی ادامه داد: از نظر منطقه‌ای، حضور پرشور در انتخاب باعث دلگرمی محور مقاومت خواهد بود و از نظر داخلی هم حضور گسترده و انتخاب آگاهانه مردم باعث روی کار آمدن دولت کارآمد با پشتوانه قوی و در نتیجه ارتقای اعتماد مردم خواهد شد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی معادلات سیاسی را به نفع ایران تغییر داد و عملیات بیت المقدس رمز و سرآغاز پیروزی های رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: ایستادگی ملت در ۴۲ سال گذشته شکست راهبردی دشمن را رقم زده است و یکی از خرمشهرهای پیش رو به فرمایش رهبر معظم انقلاب، روز ۲۸ خرداد و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: مشارکت مردم، امنیت ساز و قدرت ساز است لذا باید با مشارکت حداکثری ضریب تهدید دشمن را کاهش دهیم.

سرهنگ سعید حسن‌خانی، فضای مجازی را نقطه نفوذ و آسیب زا برای جوانان دانست و افزود: یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای اولی، جوانانی هستند که بیشترین تاثیر را از فضای مجازی داشته و در واقع فضای مجازی زندگی دوم آنان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.