کمیته بین‌المللی پارالمپیک به معرفی ۱۰ ورزشکار برتر این رشته از کشورهای مختلف از قبیل بریتانیا، فرانسه، دانمارک و هم‌چنین مهدی پوررهنما از ایران پرداخته که از بالاترین شانس کسب مدال برخوردارند.

مهدی پور رهنما در بین ۱۰ ورزشکار برتر پاراتکواندو در توکیو ۲۰۲۰

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران رشته پاراتکواندو برای اولین بار فرصت حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورده‌اند. از  رو، کمیته بین المللی پارالمپیک به معرفی ۱۰ ورزشکار برتر این رشته از کشورهای مختلف از قبیل بریتانیا، فرانسه، دانمارک و هم‌چنین مهدی پوررهنما از ایران پرداخته که از بالاترین شانس کسب مدال برخوردارند.

در معرفی این ورزشکار ایرانی آمده است:

"طوفان ایرانی" از زمان کسب اولین مدال جهانی خود در سال ۲۰۰۹ و در سن ۱۳ سالگی، موفق به کسب برترین عناوین دراین رشته ورزشی شده است: چهار عنوان قهرمانی جهان، شش عنوان قهرمانی آسیا و دو عنوان قهرمانی بازی‌های جهانی IWAS.

تسلط و موفقیت‌های او در این رشته آنچنان چشمگیر بوده است که برخی او را غیرقابل مهار می‌دانند و از زمانی که در سال ۲۰۱۲ موفق شد صدر رنکینگ را از آن خود کند، تنها دو بار در فینال قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ و مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ نتیجه را به حریف روسی خود واگذار کرده است.

 مهدی پوررهنما موفق شد در آخرین رقابت خود، ششمین عنوان قهرمانی آسیایی‌اش را در کارنامه ثبت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.