مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش حجم بیماران در موج پنجم سبب شد تا ۶ مرکز خدمت‌رسان به بیماران کرونایی تا ساعت ۲۴ فعال باشند.

 ساعت کاری ۶ مرکز خدمات جامع سلامت کرونا مشهد  ۲۴ ساعته شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن درخشان، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه برای ۲۴ ساعته شدن مراکز ۱۶ ساعته با کمبود نیرو مواجه هستیم، اما هم‌اکنون ۶ مرکز در مناطق « آب‌و برق واقع در خیابان فکوری، ویلا ۱۳، مرکز سیدی بلوار صبای غربی ۱۱، مرکز شهرک لشکر ، بلوار فلاحی، فاطمیه ۱۴، مرکز وحدت جنب پارک وحدت پنجراه پایین خیابان، مرکز سیلو، مرکز احمدی تقاطع قرنی و چهار راه ابوطالب» تا ساعت ۲۴ آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی تاکید کرد: برای ۲۴ ساعته شدن تمام مراکز با کمبود نیرو روبه‌رو  هستیم که در حال حاضر رایزنی‌هایی برای رفع کمبود نیروی انسانی شده است.

درخشان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱ مرکز برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون فعال هستند و مراکز تجمیعی نیز در مجموع روزانه بیش از ۳۰ هزار دز واکسن تزریق می‌کنند، گفت: در موج پنجم کرونا تعداد بیماران افزایش قابل توجهی یافته است که اگر به این شکل ادامه یابد در بهترین حالت تعداد تخت‌های بیمارستانی برای ۱۰ درصد جمعیت کافی است. از همین رو مهمترین راهکار برای چنین شرایطی اعمال محدودیت از سوی ستاد کرونا است، زیرا تا کارخانه تولید بیماری تعطیل نشود آمار بیماران روبه افزایش خواهد بود .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.