فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: اکیپ‌های بهداشت و درمان در قالب تب سنجی و تست سریع و پی سی آر فرآیند بیماریابی را انجام می‌دهند و در صورت وجود بیمار اقدامات درمانی لازم صورت خواهد گرفت.

استقرار اکیپ‌های بیماریابی در مرز شلمچه/ آمادگی سه مرکز قرنطینه در خرمشهر

به گزارش قدس آنلاین، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر اظهار کرد: از عصر روز گذشته شاهد بازگشت زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و از نقطه صفر مرزی با استقرار دو موکب پذیرای زوار هستیم.

وی افزود: اکیپ‌های بهداشت و درمان در قالب تب سنجی و تست سریع و پی سی ار فرآیند بیماریابی را انجام می‌دهند و در صورت وجود بیمار اقدامات درمانی لازم صورت خواهند گرفت.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: علاوه بر یک کلینیک درمانی، دو مرکز دیگر در شهر خرمشهر برای قرنطینه زوار مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که در صورت نیاز به این مراکز منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: در محل پایانه نیز امکاناتی از قبیل استقرار ون‌های برقی برای انتقال زائرین به دروازه خروجی، استقرار۳۰ دستگاه اتوبوس برون شهری در مواکب پایانه برای جابجایی مسافران خارج و درون خوزستان فراهم شده است.

محمد حیدری تصریح کرد: بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از دروازه مرز امر حمل و نقل را تا فلکه مقاومت خرمشهر را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: یک واگن قطار نیز که ظرفیت جابجایی یکهزار نفر در هر رفت و برگشت را دارد فعال شده است.

حیدری عنوان کرد: کلینیک درمانی شلمچه نیز امروز برای درمان‌های سرپایی زائرین افتتاح شد.

وی اذعان کرد: هنوز آمار دقیقی از خروج و ورود زائرین از مرز شلمچه در دست نیست.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.