۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 850841

در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیرعامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.

باورنکردنی، انصراف تیم مدعی از ادامه فصل!
به گزارش قدس آنلاین، از هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، در روزی که تیم نصر شانس این را داشت که با برتری در برابر مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات صعود کند. این تیم با نتیجه یک بر یک برابر نماینده رفسنجان متوقف شد و در نهایت در فاصله دو هفته مانده تا اتمام فصل جاری، در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

بعد از این دیدار، بازیکنان و کادرفنی تیم نصر با منتشر کردن ویدیوهایی از اشتباهات داوری در این دیدار، از جمله “شما نمی‌خواهید ما قهرمان شویم” استفاده کردند و مدیرعامل این تیم در گفت و گویی علاوه بر وارد کردن اتهامات عجیب علیه داور بازی، خبر از احتمال انصراف تیمش از ادامه مسابقات داد.

رمضانی در ابتدای این گفت و گو گفت: تیم ما به همراه پالایش نفت آبادان و پیکان تهران مدعی‌های لیگ هستند اما داور دیدار حساس ما از آبادان و تهران بودند. کجای دنیا چنین چیزی ممکن است!؟

او در ادامه افزود: به گفته سرپرست تیم، داور مسابقه ساعت ۱:۴۵ بامداد وارد هتل شد.مگر میشود از داوری که ساعت حدودا ١:٤٥ دقیقه صبح به هتل محل اقامت وارد می شود توقع یک قضاوت خوب و عادالانه داشت؟ چرا فدراسیون طوری برنامه‌ریزی نکرده بود که ایشان زودتر به هتل برسد؟

مدیرعامل نصر در ادامه به اشتباهات داوری این دیدار اشاره کرد و خبر از انصراف احتمالی تیمش از ادامه لیگ داد: مگر می‌شود یک داور این‌ حجم از اشتباه را در یک مسابقه تکرار کند و این‌ موضوع طبیعی باشد، با این رفتاری که انجام می‌دهند بخش خصوصی از فوتسال فراری می‌شود و تنها یک چیز تداعی میشود و آن هم اینکه نتایج و تکلیف قهرمانی از بیرون زمین تعیین میگردد و مسابقات تشریفاتی است. ما با جلسه اضطراری که تشکیل دادیم و جمع بندی که با اعضای هیئت مدیره داشتیم، به احتمال بسیار زیاد از ادامه لیگ انصراف خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.