رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف کلاهبرداری ۱۱۰ میلیاردی در زنجان/ دستگیری متهمی که از ۱۴۵ نفر اخاذی کرده بود

به گزارش قدس آنلاین، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند شهروند زنجانی، مراتب در دستور کار کارشناسان دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی زنجان قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: پس از هماهنگی قضایی و شناسایی یک متهم مشخص شد این فرد اقدام به جمع‌آوری وجوه از همکاران و دوستان خود برای انجام کار تجاری ( خرید و فروش ارز، سکه، گوشی، موبایل و...)  کرده و قرار بوده ماهیانه سود به حساب نفرات واریز کند.

وی ادامه داد: متهم در این خصوص از ۱۴۵ نفر، حدود ۱۱۰ میلیارد ریال وجه اخذ کرده و در ماه‌های اول نیز اقدام به پرداخت سود کرده است، ولی پس از مدتی متواری شده که با پیگیری‌های لازم و هماهنگی قضایی شخص مذکور دستگیر شد.

 بدری تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام گرفته به جرم خود اعتراف و با قرار صادره مقام قضائی روانه زندان مرکزی زنجان شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان تأکید کرد: پلیس در مبارزه بی امان با غارت گران بیت المال و سود جویان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.