۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 864284

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در مشهد دستگیر شدند.

دستگیری ۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تأمین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی‌ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت گفت: همکاری و مشارکت سازمان‌ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدارهای پلیس از سوی شهروندان، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.