فرماندهی انتظامی قم از کشف ۲ محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فرماندهی انتظامی قم: ۲ محموله کالای قاچاق در قم کشف شد

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد از یک دستگاه خودروی "آل ۹۰"در این استان خبر داد.

وی اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در عوارضی "دستجرد- ساوه " یک دستگاه خودروی "آل ۹۰" را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان خودروی موصوف برای بررسی دقیق‌تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته "مقادیر زیادی میخ فرش، انواع لوازم خرازی، ۲ دستگاه تلویزیون هوشمند و دو دستگاه لوازم پزشکی بیهوشی" فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: برابر اعلام نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

کشف محموله پوشاک قاچاق

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف مقادیر قابل توجهی پوشاک قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این استان خبر داد

وی اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در عوارضی "دستجرد – ساوه " یک دستگاه خودروی "پژو ۴۰۵" را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

فرماندهی انتظامی قم افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان خودروی موصوف برای بررسی دقیق‌تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته " مقادیر قابل توجهی پوشاک در انواع مختلف " فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: برابر اعلام نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.