سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: حدود ۹۰۰ زائر پیاده برای زیارت بارگاه رضوی از محورهای مختلف در مسیر حرکت به سمت مشهد در حرکت بوده یا به این شهر رسیده اند.

تشرف حدود ۹۰۰ زائر پیاده در دهه امامت و ولایت به زیارت امام رضا(ع)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضایی اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت حدود ۹۰۰ زائر پیاده برای زیارت بارگاه منور رضوی از محورهای مختلف در مسیر حرکت به سمت مشهد در حرکت بوده یا به این شهر رسیده اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: از این تعداد ۲۰۰ زائر عراقی در قالب ۶ کاروان شنبه هفته جاری از مسیر نیشابور وارد مشهد شدند و فردا همزمان با ولادت دهمین امام شیعیان، حضرت علی النقی (ع) حدود ۴۰۰ زائر پیاده از شهرستانهای اطراف مشهد وارد این شهر می‌شوند.

وی بیان کرد: ۳۰۰ زائر پیاده نیز تا روز جمعه به صورت پیاده از مسیرهای جاده قدیم نیشابور، جاده سرخس، کلات، جاده فریمان و جاده قدیم قوچان به مشهد وارد این شهر می‌شوند.

رضایی گفت: زائرانی که در این ایام قصد تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند، معمولاً یک روز مسیر تشرف خود را پیاده طی می‌کنند و در مسیر یاد شده مردم مشهد با برپایی ایستگاه‌های صلوانی از زائران پیاده پذیرایی می‌کنند همچنین چهار ایستگاه صلواتی بین راهی نیز در مسیر نیشابور خدمات رفاهی را به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.