پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هوادار متمول اگر دلسوز است چرا کمک نکرد تیم از آسیا حذف نشود؟

رشیدی: بیرانوند در باشگاه خودش بماند، هوادار دلسوز چرا کمک نکرد استقلال از آسیا حذف نشود؟

به گزارش قدس آنلاین منصور رشیدی، در خصوص روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال، اظهار داشت: روندشان کند بوده و تنها دو بازیکن جذب شده‌اند. البته پرسپولیس هم همین شرایط را دارد اما بقیه تیم‌ها مشغول یارگیری هستند و تیم‌شان در حال تکمیل است. به عنوان هوادار استقلال دوست دارم امسال تیم خوب بسته شود و مثل سال قبل نباشد تا ما با آرامش کامل بازی ها را تماشا کنیم.

آیا عربستان هم کولبر دارد؟

وی درمورد پیشنهاد به دروازه‌بان پرسپولیس، گفت: همیشه کار به این صورت بوده که مدیران برای خودشان دست به چنین اقداماتی می‌زنند. البته اگر حرفه‌ای نگاه کنیم پیشنهاد به بازیکن تیم رقیب مشکلی ندارد. او دروازه‌بان تیم ملی است و با آمدنش به هرحال تیم تقویت می‌شود اما این اتفاق نباید با هر قیمتی انجام شود. من خودم نمی‌دانم ۱۰۰ میلیارد تومان چند صفر دارد! این پول‌ها از کجا می‌آیند؟ چگونه می‌خواهند پرداخت کنند؟ الان فوتبال ایران را با همسایه‌ها مقایسه می‌کنند. درست است عربستان ۱۰ برابر این پول‌ها را خرج می‌کند اما آیا آن‌ها هم کولبر دارند؟ آیا کودکان ان‌ها هم در کلاس‌های صحرایی و زیر چادر درس می‌خوانند یا مردم‌شان در رفاه کامل هستند؟

همینطور بازیکن بگیرند با ۳-۲ بازیکن دیگر سقف بودجه پر می‌شود

رشیدی تصریح کرد: این پیشنهاد را منطقی نمی‌دانم. مخصوصا اینکه بازیکنانِ امروزی مثل دهه۶۰ نیستند با عشق و تعصب پیراهن تیم را بپوشند. زمان ما حقوق کمی می‌دادند اما بازیکنان با رفاقت و علاقه قلبی کار می‌کردند. الان همه به خاطر  پول جا به جا می‌شوند. اگر طبق روال دنیا باشد اشکالی ندارد اما تکلیف بدهی‌های باشگاه، مطالبات سال قبل بازیکنان و قراردادهای امسال چه می‌شود؟ ۲-۳ بازیکن اینطور بگیرند که سقف بودجه پر می‌شود!

دروازه‌بان اسبق استقلال با بیان اینکه هنوز تکلیف سیدحسین حسینی هم نامشخص است، عنوان کرد: او دروازه‌بانی است که ۱۰ سال در این تیم بوده، درست است که اشتباهاتی داشت، در یک موقعیت احساسی قرار گرفت و صحبتی کرد اما باشگاه هم نباید به راحتی از نفرات با تجربه خودش عبور کند

اگر دلسوز بودند چرا کمک نکردند تیم از آسیا حذف نشود؟

رشیدی در مورد صحبت‌های امروز حسن روشن، گفت: من هم با او هم عقیده‌ام. بهتر است بیرانوند در باشگاه خودش بماند. می‌توان با کار ذهنی حسینی را به سطح خوبی رساند. او با تجربه است و می‌تواند کمک کند. با این پول می‌توانیم در فوتبال کشور کار ریشه‌ای کنیم. می‌توانیم ۵-۴ دروازه‌بان هم‌طراز بیرانوند تربیت کنیم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود یکی دو هوادار متمول هزینه انتقال بیرانوند را تقبل کرده‌اند، گفت: می‌گویند برای بیرانوند قرار است چک بکشند. مبلغی که مطرح شده پول کمی نیست. آیا کمک بلاعوض می‌کنند؟ کادو می‌دهند یا برای اینکه به پرسپولیس ضربه بزنند این کار را می‌کنند؟ این هواداران اگر دلسوز استقلال بودند چرا چند ماه قبل کمک نکردند که تیم از آسیا حذف نشود؟ 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.