در پی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری، حزب الله لبنان و جنبش امل در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

اعلام حمایت حزب الله و جنبش امل از مقاومت فلسطین

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه خبری العهد، حزب الله و جنبش امل لبنان در این بیانیه تاکید کردند: ایستادگی خود را در کنار ملت فلسطین و مقاومت آنها در مقابله با استکبار صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: بر مبارزان قهرمان مقاومت در جنین اشغالی و ملت فلسطین درود می‌فرستیم و از همه آزادگان می‌خواهیم که از آنها حمایت کنند و در کنار آنها بایستید.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز، برای دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده و همه‌جانبه زمینی و هوایی علیه شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن در شمال کرانه باختری ادامه دادند. این عملیات تجاوزگرانه جدید به جنین از سحرگاه دیروز (دوشنبه، ۳ جولای) آغاز شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه این یورش ۱۱ غیرنظامی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

هلال احمر فلسطین هم امروز اعلام کرد که اوضاع انسانی در اردوگاه جنین، بسیار بد است و ساکنان این اردوگاه به شدت نیازمند دارو، آب و موادغذایی هستند؛ در حالی تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین، مانع امدادرسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.