«جعفری» با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از موزه‌های دفاع مقدس برای انتقال رشادت رزمندگان به نسل‌های بعدی گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی است.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: تکمیل موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند حرکت جهادی است

به گزارش قدس‌آنلاین، «علی اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با «علیرضا فیروزفر» شهردار زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور سردار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و «مجید ناصحی مقدم» رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در دفتر شهردار زنجان صورت گرفت، بر لزوم تکمیل موزه دفاع مقدس استان زنجان تاکید شد.

در ابتدای این دیدار، سرهنگ «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با ارائه گزارش کمک‌های شهرداری و تخصیص اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: همچنین این مجموعه حمایت‌های زیادی در زمینه ساخت حسینیه شهدای گمنام دارد.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به پیشگامی رزمندگان استان زنجان در دفاع مقدس از حمایت‌های بی دریغ مسؤولان زنجان در امور فرهنگی و تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس قدردانی کرد.

وی با اشاره به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سایر استان‌ها خواستار تقویت حمایت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان در یک حرکت انقلابی و جهادی شد.

جعفری با اشاره به اینکه موزه‌ها در دنیا از بهترین ابزارهای انتقال فرهنگ به نسل جوان هستند، اضافه کرد: ما نیز وظیفه داریم که از موزه‌های دفاع مقدس برای انتقال رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بهره گیریم.

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این دیدار با تاکید بر لزوم تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان آمادگی شورای اسلامی شهر زنجان را در این راستا اعلام کرد.

شهردار زنجان نیز با اشاره به عزم جدی شهرداری و شورای شهر زنجان برای تکمیل این پروژه فرهنگی گفت: باید از شهدا مدد بجوییم؛ چرا که کارفرمای اصلی این پروژه آن‌ها هستند.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.