مدیر اعتبار بخشی و نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمب ۴ مرکز مداخله گر سلامت در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، طی یک هفته اخیر خبر داد.

پلمب ۴ مرکز مداخله گر سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، سید کاظم غفاریان اظهار کرد: در یکی از این مراکز اقدام به خدمات لیزر و هایفو بدون حضور پزشک ارائه می شد، که طبق قانون برخورد و پلمب شد.

مدیر اعتبار بخشی و نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه عموم مردم خدمات مورد نیاز خود در حوزه سلامت را باید از مراکز دارای مجوز دریافت کنند تصریح کرد: در یکی از این مراکز خدمات ماساژ درمانی با ادعای تسکین درد مفاصل، حجامت،طب سنتی، لیزر و خدمات زیبایی به صورت کاملا غیرمجاز ارائه می شد که مهر و موم شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ درصد پلمپ ها در داخل فضای آرایشگاه ها اتفاق میفتد تاکید کرد: مردم باید دقت کنند که در محیط آرایشگاه به هیچ عنوان مجوز خدمات لیزر داده نمی شود .

غفاریان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۳۸ مرکز غیرمجاز مداخله گر سلامت به همت کارگروه مداخله گران سلامت مهر و موم شده است خاطرنشان کرد: مردم می توانند گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا سامانه جامع نظارت جهت بررسی و پیگیری ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.