جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهید آستانه پرست مشهد یک خرده فروش دستگیر و ۸۷ بسته موادمخدر کشف شد.

دستگیری سوداگر مرگ در مشهد با ۸۷ بسته مواد مخدر

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی توسط فردی سودجو در محدوده خیابان کاشانی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید آستانه پرست قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آستانه پرست با یک سری تحقیقات میدانی پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۸۷ بسته تریاک به وزن ۳۰۰ گرم کشف کردند.

دهقانی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند همیاری شهروندان با پلیس بوده و هدف پلیس از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی مردم در جامعه است، بنابراین شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.