رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از توقیف محموله ۲۰۷ کیلویی تریاک در درگیری ماموران عملیات ویژه این پلیس با قاچاقچی مواد مخدر خبر داد. 

کشف ۲۰۷ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس تهران/ تیراندازی در بزرگراه آزادگان

به گزارش قدس آنلاین از پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پی دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین موادمخدر از بزرگراه آزادگان تهران، به سرعت وارد عمل و طی یک عملیات پلیسی در بزرگراه مذکور مستقر شدند.

وی ادامه داد: ماموران مستقر در کنترل خودرو های عبور در نهایت به یک دستگاه پژوی عبوری مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند اما سرنشین آن بدون توجه به فرمان‌های پلیسی با حرکات مارپیچی و خطرناک به خودروهای عبوری برخورد و خسارت‌های مالی فراوانی را ایجاد کرد.

باباپور افزود: با آغاز عملیات تعقیب و گریز و چند تیر هوایی، متهم همچنان به فرار خود ادامه و ماموران لاستیک خودروی متهم را هدف گلوله قرار می‌دهند و بدین ترتیب خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.