معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سفر ریاست جمهوری به طرح‌های اقتصادی این استان، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان ۷ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان در قالب ۱۹۶ طرح اقتصادی مصوبه دریافت شد.

پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سفر ریاست جمهوری به همدان

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی حسینی  در پی گذشت یک‌سال از سفر ریاست جمهوری به استان همدان اظهار کرد: از ۷ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخش تسهیلات طرح‌های اقتصادی، تاکنون ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و نزدیک به ۵۰۰۰ میلیارد تومان در بانک های استان در حال پرداخت است.

وی درباره پرداخت تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ و بند «الف» تبصره ۱۸ نیز تصریح کرد: در تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ در بودجه ۱۴۰۰ سهم استان همدان ۲۵۵۸ میلیارد تومان بوده که ۵۸۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد، ۳۳۰ میلیارد تومان سهم بهزیستی، ۳۰ میلیارد تومان سهم پارک علم و فناوری و ۱۶۰۰ میلیارد تومان نیز مربوط به جزء ۲ برای نهادهای حمایتی و بنیاد برکت و بنیاد علوی بوده که تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از این محل تسهیلات پرداخت شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به سهم ۹۲۷ میلیارد تومانی استان از تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰، یادآور شد: از این میزان ۱۲۷۰ میلیارد تومان پرداخت شده که بیش از سهم استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز از محل تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸، ۴۴۴ میلیارد تومان به استان همدان ابلاغ شده است همچنین ۱۸۰۰ میلیارد تومان هم مجدد به استان ابلاغ شده که هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

این مقام مسئول با اشاره به پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی قرض‌الحسنه در سفر ریاست جمهوری، تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان ۱۸ هزار نفر متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی بودند که به ۱۶ هزار نفر پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.