۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 900238

در آخرین پیش‌بینی سایت اسکای اسپورتس، لیونل مسی با اختلاف شانس اول بردن جایزه توپ‌طلا به شمار می‌رود.

شانس اول توپ طلای ۲۰۲۳ کیست؟

به گزارش قدس آنلاین، سی‌ام اکتبر ۲۰۲۳ (۸ آبان ۱۴۰۲) مراسم ویژه مجله فرانس فوتبال برگزار خواهد شد تا برنده توپ‌طلا در سال ۲۰۲۳ معرفی شود.

در فاصله ۳ ماه تا این مراسم، سایت «اسکای اسپورتس» شانس‌های کسب جایزه توپ‌طلا را معرفی کرده که طبق پیش‌بینی لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی با اختلاف بسیار و شانس ۷۵ درصدی در صدر قرار دارد. با وجود ناکامی همراه پاری‌سن‌ژرمن، بازیکن فعلی تیم اینترمیامی به خاطر کسب قهرمانی همراه تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از شانس بالایی برای بردن توپ‌طلا برخوردار است. در واقع به نظر می‌رسد لئو هشتمین و آخرین توپ‌طلای خودش را در سال جاری به افتخارات فردی‌اش اضافه کند.

در رده دوم ارلینگ هالند آقای‌گل لیگ برتر انگلیس قرار دارد که همراه منچسترسیتی سه‌گانه را برد، اما از بخت بد او در همین سال مسی به افتخار مهم‌تری دست پیدا کرده است. هالند ۱۹ درصد شانس بردن توپ‌طلا را دارد.

کوین دی‌بروینه و رودری هافبک‌های بلژیکی و اسپانیایی منچسترسیتی هردو با ۲ درصد در رده‌های بعدی هستند و کیلیان امباپه ستاره پرحاشیه این روزهای پاری‌سن‌ژرمن هم یک درصد شانس بردن توپ‌طلا را در کشور خودش دارد.

آخرین برنده توپ‌طلا کریم بنزما بود که پس از عملکرد خوب دو فصل پیش با پیراهن رئال‌مادرید، قبل از رقابت‌های جام‌جهانی برای اولین و آخرین بار این جایزه را به‌دست آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.