استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های استان در حدود یکسال گذشته روکش آسفالت شد که این عدد معادل پنج سال بهسازی راه‌ها در دوره‌های گذشته است.

روکش آسفالت ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی در یک سال گذشته

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز ۲۴ مرداد در جمع خبرنگاران و در بازدید از راه‌های بخش زاوین اظهار کرد: یکی از مسائل استان وضعیت روسازی راه‌هاست و با طرح تحول راه‌های استان سراغ شناسایی اولویت‌ها و کار در این زمینه رفته‌ایم.

استاندار خراسان رضوی افزود: پروژه روکش کردن آسفالت راه‌ها از ابتدای تابستان ۱۴۰۱ آغاز و امروز از ۱۰۰۰ کیلومتر بهسازی راه‌ها در استان خراسان رضوی عبور کرده ایم.

وی ادامه داد: این هزار کیلومتر شامل محورهای مشهد به نیشابور و سبزوار نیز می شود که مطالبه جدی هم استانی‌ها و به خصوص زائران حضرت رضا (ع) بود.

نظری با بیان اینکه برای روکش و آسفالت این راه‌ها حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، تاکید کرد: توافق شد هزار کیلومتر دوم هم با قدرت آغاز شود که البته هزینه قسمت دوم با احتساب تورم بیش از این مقدار خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی کرد: در برنامه ما برای طرح تحول، بهسازی راه برای ۳۰۰۰ کیلومتر پیش‌بینی شده که امیدواریم در صورت تامین اعتبار لازم بتوانیم شرایط راه‌های استان را متحول کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.