رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر حمایت تمام قد از آمران به معروف تأکید کرد.

تمام قد در حمایت از آمران به معروف ایستاده‌ایم

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دیدار با دبیر و اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به سیاست دستگاه قضائی در زمینه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار کرد: قانون موجود در این زمینه باید مورد رعایت دقیق قرار گرفته و مبنای عمل مسئولان و مدیران باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات حقوقی به این عزیزان؛ شعب تخصصی در تمام سطوح دادرسی قضائی تشکیل شده است.

وی گفت: این واجب الهی امری سلیقه‌ای و مبتنی بر دیدگاه‌های فردی نیست بلکه یک اصل مسلم دینی است که عمل به آن موجب فلاح و رستگاری جامعه می‌شود.

خلیلی بیان کرد: رعایت موازین شرعی و مبانی قانونی باید در تمام اقدامات سرلوحه اقدام و عمل قرار گیرد و بدیهی است که حرکت بر مدار عقل و اخلاق در مسیر امر به معروف و نهی از منکر موجب همراهی و همزبانی شده و اثر مطلوب از خود برجای می‌گذارد.

گفتنی است؛ در این دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات این شورا در مجموعه قضائی؛ کسب رتبه برتر در این عرصه را تبریک و از حمایت‌های دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.