همزمان با هفته دولت و با حضور معاون فرماندار شهرستان مشهد، پروژه آبرسانی روستای جغنه حضرتی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد، با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای جغنه حضرتی به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان به نقل از آبفا مشهد، مهدی برامکی در مراسم افتتاح مخزن آب شرب روستای جغنه حضرتی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در این شهرستان اظهار کرد: با وجود شرایط ویژه و بحرانی آب در مشهد، به لطف خدا و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز تلاش شبانه روزی انجام شده توسط آبفای مشهد، تاکنون هیچ گونه قطعی ناشی از کمبود آب نداشته ایم که این مهم نیز شایسته تقدیر است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز ضمن گرامی داشت هفته دولت، از اولویت آبرسانی در حوزه روستاها خبر داد و اظهار کرد: روستاهای تحت پوشش این شرکت در سال ۹۹، حدود ۲۲۲ روستا بود که هم اکنون؛ مجموع روستاهای تحویل گیری شده به ۳۰۰ روستا رسیده است.

سید محمد تفضلی درباره پروژه آبرسانی روستای جغنه حضرتی افزود: این شرکت با هدف رفع مشکلات کمبود آب روستای مذکور که از یک باب مخزن آجری فرسوده به ظرفیت ۵۰ متر مکعب تأمین می‌شد؛ نسبت به احداث یک باب مخزن بتنی ۲۰۰ متر مکعبی به همراه حصارکشی، اتاق هیدروکلریناتور و محوطه سازی از طریق اعتبارات استانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال اقدام کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و انعقاد قرارداد سه ساله با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی با پیش بینی اعتبار ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، پروژه‌های تأمین آب متعدد همچون اجرای ۱۱۵ کیلومتر خط انتقال، ۴۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و حفر و تجهیز ۲۹ حلقه چاه طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴، برای ۵۴ روستای شهرستان مشهد در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.