مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه به ۱۰۰ درصدی توزیع کالاهای تنظیم بازار کرمانشاه اشاره و از توزیع ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کرمانشاه از ابتدای سال جاری خبر داد.

توزیع ۳۰۰۰ تن کالای تنظیم بازار در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، ایرج صفایی با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازاری در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ میزان یک هزار و ۵۰۰ تن کالاهای تنظیم بازار به ارزش ۱۹۵ میلیارد ریال توزیع شده که این میزان در سال‌های ۱۴۰۱ به ۲ هزار تن به مبلغ یک هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال رسید.

وی به توزیع کالاهای تنظیم بازاری در ۶ ماه نخست سال جاری تاکید کرد و افزود: در این مدت کالاهای تنظیم بازاری به سه هزار تن با ارزش یک هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال‌های گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری شبکه مردمی تعاون روستایی استان کرمانشاه در پایداری و تنظیم بازار ایجاد روستا بازارها در این استان اقدامی مؤثر و ضروری بود که با روند خوبی دنبال شده است.

صفایی بیان کرد: با توجه به مردمی بودن ساختار تعاونی‌های روستایی، توزیع کالاهای تنظیم بازار توسط تعاون روستایی تأثیر مثبتی بر قدرت خرید مردم و حذف واسطه‌ها و ایجاد طرح از مزرعه تا سفره داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.