۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 931227

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از دستگیری سه متهم و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

رمزگشایی از ۶ فقره سرقت در بردسکن 

 به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بردسکن قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از وجود اموال سرقتی در مخفیگاهش، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی شامل رادیو پخش، فلش، جک، زاپاس و... را کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از وجود اموال سرقتی در مخفیگاهش، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی شامل رادیو پخش، فلش، جک، زاپاس و... را کشف کردند.

مختاری با اشاره به دستگیری دیگر همدست متهم و یک مالخر در عملیات‌هایی جداگانه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، کابل برق و آهن آلات خانه باغ‌ها و کابل‌های مربوط به دستگاه‌های شن‌شویی اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده نسبت به گماردن نگهبان ثابت در اماکن و کارگاه‌ها اقدام و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.