رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در پی وقوع طوفان شدید در ایالت تنسی، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند و برق هزاران نفر از ساکنان این ایالت قطع شده است.

طوفان شدید در ایالت «تنسی» آمریکا/ ۲۹ نفر کشته یا زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، در پی وقوع طوفان شدید در ایالت تنسی در شرق آمریکا دست‌کم ۶ نفر جان باختند و ۲۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

سه نفر از جمله یک کودک در شهرستان مونتگومری در نزدیکی ایالت کنتاکی جان خود را از دست دادند. سه نفر دیگر نیز در نتیجه طوفان شدید در منطقه ای در شمال مرکز شهر نشویل جان باختند.

بنابر گزارش‌ها هم‌اکنون برق حدود ۸۵۰۰۰ نفر در ایالت تنسی قطع شده و در نتیجه این طوفان و باران شدید خسارت زیادی به ایالت وارد شده است.

این طوفان تقریباً دو سال پس از آن رخ داد که سازمان ملی هواشناسی آمریکا ۴۱ طوفان را در چندین ایالت ثبت کرد، از جمله ۱۶ طوفان در تنسی و ۸ طوفان در ایالت کنتاکی. در پی این طوفان‌ها در مجموع ۸۱ نفر تنها در ایالت کنتاکی جان خود را از دست دادند.

مقامات ایالت تنسی از مردم خواسته‌اند تا در خانه بمانند و از خروج‌ها و بیرون‌آمدن‌های غیرضروری خودداری کنند. «جو پیتس»، شهردار کلارکسویل در شمال ایالت تنسی در یک جلسه توجیهی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، گفت خسارات زیادی وارد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.