مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی از ابتدای سال جاری خبر داد.

رسیدگی به ۲۶ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی

به گزارش قدس آنلاین، حسین نجف زاده  افزود: از ابتدای سال جاری شعب تعزیرات حکومتی استان به ۲۶ هزار و ۴۸۱ فقره پرونده در سه بخش  کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد پرونده ۱۸ هزار و ۸۱۱ فقره در بخش کالا و خدمات،۶ هزار و ۶۳۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۰۳۶ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۴۸ هزار و ۴۸۱ میلیون ریال محکوم شدند.

وی همچنین از صدور مجازاتهای غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف زاده، گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاههای نظارتی و متولیان بازار در سال جاری ۲ هزار و ۴۵۰ اکبپ گشت و هشت هزار و ۸۳۵ بازرسی و از این تعداد بازرسی چهار هزار و ۵۶۲ پرونده تشکیل و میزان محکومیت ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.