رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم بانشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده‌اند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی: ملت ایران نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادارند

 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این حضور گسترده مردم، اظهار داشت: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتماً در اقتدار و امنیت ملی تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم بانشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده‌اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور گسترده ملت ایران در مراسم راهپیمایی امروز یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدیدها و دشمنی‌ها ایستاده‌اند و این انقلاب را باقدرت پیش می‌برند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.