مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: انتخابات صحنه تجلی حضور و میدان نمایش قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

انتخابات صحنه تجلی حضور و میدان نمایش قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است

به گزارش قدس خراسان، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در همایش تبیین انتخابات ویژه برنامه‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما با حضور گسترده خود در عرصه‌های مختلف نشان دادند که از هوش سیاسی بالایی برخوردارند.

مشاور ویژه وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای استفاده می‌کند افزود: تحریم، تضعیف، تردید و تخریب ۴ راهبرد اصلی دشمن برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از مشارکت بالای آن‌ها در انتخابات یازدهم اسفند است‌.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌گوید با شرایطی که حاصل شده می‌توانیم عقبه حمایت نظام را تضعیف کنیم تصریح کرد: دشمن بدنبال  کاهش سطح مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

دستار ویژه وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: انتخابات صحنه تجلی حضور و میدان نمایش قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است اظهار کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ای خود در جنگ شناختی ادراکی، تلاش دارد با انگاره سازی غلط، به نحوی القا کند که مردم به واسطه برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد در حالی که این یک برآورد  اشتباه و ناظر بر نداشتن شناخت واقعی از مردم با بصیرت و دشمن شناس است.

این مسول امنیتی با تاکید بر اینکه شما با حضور خود و نامزد شدن برای انتخابات در این برهه از زمان برنده انتخابات هستید گفت: اگر چه ۱۸ نفر بیشتر از شما وارد مجلس نمی‌شوید اما شما از همین حالا پیروز میدان هستید.

دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، اظهار کرد: هجمه رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات بسیار سنگین است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در استان خراسان رضوی برگزار شده، میانگین مشارکت مردم خراسان همواره بالا بوده است، تصریح کرد: مردم همیشه با حصور حداکثری خود،دشمن را از رسیدن به اهدافش نا امید کرده اند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی  در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه دشمن در اتاق های فکر خود بدنبال کاهش مشارکت مردم از تحریم است افزود: شما می‌توانید با ایجاد امید، انگیزه و شور انتخاباتی مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورید.

وی با بیان اینکه تضعیف یکی دیگر از راهبردهای دشمن در کاهش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است اظهار کرد: انها بدنبال تضعیف این وحدت و انسجام مثال زدنی در جامعه‌ای ایرانی که اقوام و مذاهب مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند هستند و می‌خواهند بین اقوام و مذاهب و یا بین احزاب و گروه‌ها تضعیف ایجاد کنند.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه سومین راهبرد دشمن ایجاد تردید در انتخابات است افزود: دشمن میگوید اگر نتوانستیم تحریم و تضعیف ایجاد کنیم به سراغ ایجاد تردید در انتخابات برویم و باید به سلامت برگزار شدن انتخابات تردید ایجاد کنیم و انتخابات را برای مردم نمایشی جلوه دهیم.

این مقام امنیتی همچنین اظهار کرد: اگر نتوانستیم در انتخابات تحریم، تضعیف و تردید  ایجاد کنیم چهارمین گزینه تخریب است.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌گویند باید اخلال ایجاد کنیم به طوری که در یک هفته اخیر با اقدامات خرابکارانه خود نسبت به زیرساخت‌ها و توسعه اقدامات بدنبال ایجاد ناامنی بودند.

دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، اظهار کرد: هجمه رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات بسیار سنگین است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در استان خراسان رضوی برگزار شده، میانگین مشارکت مردم خراسان همواره بالا بوده است، تصریح کرد: مردم همیشه با حضور حداکثری خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش نا امید کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.