۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 979398

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد گفت: مشکل کمبود آب شرب سه روستای بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان با اصلاح شبکه آب روستایی و احیا و حفر یک حلقه چاه جدید برطرف شد.

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.