خرم آباد- امام جمعه موقت خرم آباد گفت: حضور پر شکوه هر سال مردم در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی به این دلیل است که فتنه گران و سران آنها هنوز به جرم خود معترف نیستند.

فتنه گران در زمین دشمن بازی می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- حجت الاسلام قاسم متقی نیا افزود: کسانی که در صحت انتخابات تشکیک کردند و با مواضع طلبکارانه و با ادعای صیانت از آرا، دشمن را تشویق به دهالت در امور داخلی کشور و تشدید و تمدید تحریم ها علیه مردم می کنند؛ هنوز معترف نیستند که در زمین دشمن بازی می کنند.

متقی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ادعای دروغین تقلب و شعار براندازی نظام سر دادن و دور زدن قانون برای به طمع انداختن دشمن، حرکتی از پیش طراحی شده بود و ثمره ای جز هجمه علیه اعتقادات و باورهای مردم نداشت.

وی از آیت الله مرحوم میانجی نماینده سابق امام خمینی و امام خامنه ای در استان لرستان که بیش از ۱ ربع قرن امام جمعه خرم آباد بود؛ به عنوان فقیه و عالم مروج اسلام یاد کرد و افزود: وی در صحنه های مختلف از جمله فتنه ۷۸ برخود و حضور مناسبی داشت.

جت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه حادثه قبل از ۹ دی بازی در زمین دشمن بود، تصریح کرد: مردم برای پایان دادن به مواضع طلبکارانه بعضی از افراد و تاکید بر اینکه تشویق و ترغیب دشمن برای دخالت در امور داخلی و تشدید در تحریم ها مجرمانه، منافقانه و خائنانه است حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه سال ۸۸ عده ای به اسم صیانت از آرا، حق مردم را پایمال کردند و در نهایت مردم برای پایان دادن به خودکامگی و نمایاندن اینکه ادعای تقلب، شعار براندازی، آشوب و به طمع انداختن دشمن حرکتی از پیش طراحی شده بود و سرانجام شان هجمه به اعتقادات دینی بود، در راهپیمایی ۹ دی شرکت کردند.

خطیب موقت جمعه خرم آباد یادآور شد: از حضور آگاهانه و مسئولانه ملت ایران و مردم لرستان تقدیر می کنم.

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به اینکه در سالگرد شهادت شهدای هویزه هستیم، اظهار داشت: یاد و خاطره این شهدا را گرامی می داریم و تاکید می کنیم که علاوه بر بزرگداشت نام شهدا، زنده نگه داشتن راه شهدا جزو آرمان های شهدا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.