بردسکن- فرماندار بردسکن در جلسه شورای اداری این شهرستان از برخورداری ۱۰۰ درصد روستاهای بخش شهرآباد و مرکزی بردسکن از نعمت راه آسفالته خبرداد.

برخورداری ۱۰۰درصد ی دوبخش بردسکن از نعمت راه آسفالته

به گزارش قدس آنلاین، برات علی نیا گفت: از ابتدای امسال بیش از ۶ هزار تن قیر رایگان برای اجرای پروژه ها به این شهرستان تخصیص پیدا کرد که امروز اعلام می کنم که ۱۰۰ درصد روستاهای بخش شهرآباد و مرکزی بردسکن  نیز از راه آسفالته برخوردار شده اند.

وی  از بهره برداری ۸۸ پروژه عمرانی و خدماتی در ایام دهه مبارک فجر دراین شهرستان خبرداد و گفت: تمامی این پروژه ها ظرف یکسال اخیر اجرا شده است و هیچ پروژه تکراری در طول این دهه نخواهیم داشت.

 وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه را بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی و عشایری است که تخصیص ۸۷ درصد اعتبارات پروژه های دهه مبارک فجر در روستاها بیانگر این ادعا است.

 وی به گازرسانی به ۱۵ روستای این شهرستان  با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه از این تعداد روستا  ۱۲ روستا مربوط به بخش شهرآباد است این خبر نوید بخش  را می دهم که تمامی روستاهای بخش شهرآباد  به شبکه سراسری گاز متصل می شود و به نوعی می توان گفت اولین بخش استان خراسان رضوی خواهد بود که ۱۰۰ درصد روستاهای آن از نعمت گاز بهره مند می شوند.

رئیس شورای اداری بردسکن همچنین گفت: شهرستان بردسکن به لحاظ اجرای چندین پروژه در حوزه گاز در سطح استان  و کشور جز شهرهای  اول تا دوم می باشد.

 وی اظهارداشت: امروز کسانی که دولت یازدهم را تخریب می کنند در واقع  نظام اسلامی را تخریب می کنند و باید در حرف ها و اظهارات خود منصفانه  و سنجیده عمل کنند.

علی نیا فضای تعامل و همدلی در بردسکن را مهم توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در بین مسئولان شهرستان و درراس امام جمعه محترم  هیچ تنشی وجود ندارد و همه در کنار یکدیگر در حوزه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.