فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی امروز به صورت رسمی با دنیای فوتبال وداع گفت.

واکنش های توئیتری به خداحافظی لمپارد از دنیای فوتبال

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، لمپارد دو سال پیش از چلسی جدا و راهی نیویورک سیتی شد اما در اقدامی عجیب بار دیگر به لیگ جزیره بازگشت و این بار به صورت قرضی پیراهن منچستر سیتی را به تن کرد. او سپس یک فصل برای نیویورک سیتی به میدان رفت و امروز رسما به دوران باشکوهش در فوتبال پایان داد.

خداحافظی لمپارد از فوتبال البته بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. پس از خداحافظی او، چهره‌های سرشناس در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند. اکانت رسمی باشگاه چلسی در توئیتر نوشت: چه دوران درخشانی... فرانک، ممنون.

«بازی‌های ملی، گل‌ها و فرانک لمپارد» هم توییت توییتر تیم ملی انگلیس برای لمپارد بود.

باشگاه منچسترسیتی هم چنین توییتی را به نمایش گذاشت: «موفق باشی. تشکر بابت تمام خاطراتی که رقم زدی. امیدوارم در مرحله جدید زندگیت موفق باشی.»

 لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان هم نوشت:«بابت بازنشستگی و دوران درخشان بازی به لمپارد تبریک می‌گویم.او بازیکنی درخشان و یک شخصیت حرفه‌ای بود.»

 باشگاه میلان:« میلان با همه هوادارانش برای فرانک لمپارد در ادامه زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.»

سایت فیفا به لمپارد، بازنشستگی‌اش را تبریک گفت و یوفا از مردی که ۲ سال متوالی همراه تیمش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا شد، تمجید کرد اما سایت بارسلونا، بهترین جملات را به کار برد: «فوتبال نه فقط با دشمنی‌ها و رقابت بلکه با خاطرات خوب در یادها می‎‌ماند. از لمپارد بابت بودن در فوتبال و رقم زدن خاطرات خوب متشکریم.» 

ایدور گودیانسن، هم‌تیمی سابق لمپارد خیلی کوتاه نوشت: «بله، من با لمپارد همبازی بودم. نیازی به گفتن جملات بیش‌‎تر نیست!»

تیری نیام:«لمپارد عجب اسطوره ای بود!  گل های حساس و عملکرد فوق العاده اش در خط میانی باعث شد هرگز وی را فراموش نکنیم.»

سالامون کالو:« فرانک ۲۱ سال دورانی فوق العاده داشت. او بازیکنی بزرگ و شخصیتی خارق العاده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.