جاجرم- فرماندار جاجرم گفت:رعایت حقوق شهروندی و اخلاق باید سرلوحه کار کاندیدهای انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا باشد.

رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار نامزدهای انتخابات شوراها باشد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبرمحبی ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی تببین دستورالعمل تبلیعات انتخاباتی جاجرم اظهار کرد: مظهر ما شدن و دوری از منیت هاست و باید خرد جمعی در دستور کار شوراهای اسلامی شهر وروستا قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در برهه ی کنونی فضای نقد باز است و انتطارات مردم نسبت به شوراها بالا رفته است نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود از وعده های پوشالی که گاها در توان شورا نیست پرهیز نمایند تا در صورت انتخاب بتوانند جوابگوی خواسته های مردم باشند.
محبی در ادامه گفت:به همه ی نامزدهای محترم توصیه میشود درباره وطایف شوراها مطالعان کافی داشته باشند  و با ارائه برنامه یه مردم خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
وی افزود:یکی از مسائلی که در تبلیغات انتخاباتی حائز اهمیت است بحث اخلاق است که همه ی نامزدها و طرفدارانشان باید با رعایت اخلاق از تخریب دیگر رقبا پرهیز کنند و فقط به تبلیغ توانایی های خود بپردازند.
محبی در ادامه به بحث تخلفات انتخاباتی اشاره کرد وگفت:خوشبختانه در انتخابات سال 96 در شهرستان جاجرم هیچ تخلف انتخاباتی نداشتیم که از ابن حیث رتبه اول را در استان و رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص دادیم.
رییس دادگستری جاجرم نیز در این جلسه گفت:انتخابات فرصتی برا تحکیم دوستی ها و نزدیکی دلها به هم دیگر است.
خسرو شیری افزود: زمان انتخابات شاهد  شور و شوق خوبی بین مردم هستیم که باید تلاش کنیم از این فرصت جهت تحکیم  دوستی ها استفاده کنیم و این ایام گدراست و باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنیم.
وی خاطر نشان کرد:از همه ی مسولین برگزاری انتخابات می خواهیم به دور از علایق سیاسی فعالیت خود را ادامه دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم باشیم.
وی افزود:عمل به قانون توسط مجریان انتخابات باعث می شود انگیزه حضور در بین مردم بیشتر شود.
خسروشیری در ادامه گفت:استفاده از امکانات دولتی جهت تبلیغات کاندیدهای شورای شهر و ریاست جمهوری جرم است ودر صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه خطاب به کاندیدهای شورای شهر و روستاها گفت:رعایت حقوق مردم در زمان تبلیغات جزء وظایف اصلی کاندیدها می باشد که باید رعایت شود.
خسروشیری افزود:جهت تبلیعات کاندیدهای شوراها سعی شود از فضاهای مخصوص به تبلیغات استفاده شود تا به مبلمان شهری خسارت وارد نشود.
در ادامه این جلسه  دادستان جاجرم نیز   گفت : مهم ترین بحث در انتخابات پیشگیری از وقوع تخلف است بنابراین با رعایت اخلاق انتخاباتی از وقوع تخلفات جلوگیری کنیم .
صفدر تصریح کرد: استفاده از امکانات دولتی به منظور تبلیغات کاندیدای خود و یا به نفع شخصی دیگر جرم محسوب شده و برخورد خواهد شد 
وی در ادامه خاطر نشان کرد : کاندیدا ها توجه داشته باشند در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تخریب یک دیگر نباشند همچنین  سعی در دادن وعده های غیر حقیقی به مردم  نداشته باشند 
دادستان جاجرم اظهار داشت: در ستاد های انتخاباتی فاصله ستاد های خود را با سایر ستاد ها در مرکز شهر رعایت کنند تا تنشی ایجاد نشود 
صفدری اذعان داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است زیرا حضور مردم در در صحنه انتخابات موجب بالاتر رفتن اقتدار کشور در داخل و خارج خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.