اهواز_ باند دوم سه راهی کوپال - رامشیر به طول ۵ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان افتتاح شد.

باند دوم سه راهی کوپال - رامشیر به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین برای اجرای این پروژه پنج میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی صرف شده است. هدف از ساخت باند دوم سه راهی کوپال - رامشیر تسهیل تردد و افزایش ایمنی مسیر است.

در مراسم افتتاحیه این جاده، منوچهر رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی خوزستان، گفت: کل جاده‌هایی که از سال گذشته تاکنون زیر بار ترافیکی رفته است، ۲۷۵ کیلومتر بود که با افتتاح این پنج کیلومتر، این رقم به ۲۸۰ کیلومتر رسید.

وی با اشاره به افتتاح پنج کیلومتر از محور سه راهی کوپال - رامشیر که امروز دوبانده شده است، افزود: ادامه مسیر حدود ۲۲ کیلومتر است و مطالعات آن نیز انجام گرفته تا پس از انجام تشریفات قانونی باقی مانده این جاده را تکمیل کنیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: در تنگناهای مالی اگر همدلی و وفاق میان بخش‌های مختلف دولت و بخش خصوصی باشد، می‌توان در این شرایط سخت بیکار نماند و کارها را جلو برد. امیدواریم امسال با حمایت‌هایی که انجام می‌گیرد بتوانیم در بخش حمل و نقل و کاهش تلفات جاده‌ای عملکرد مناسبی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.