مشهد- همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد فرخنده امام علی بن موسی الرضا(ع)، نمایشگاه عکسی با عنوان «عکس رضوی» به همت انجمن عکاسان خراسان رضوی در مشهد مقدس گشایش یافت.

نذرهنری عکاسان در دهه کرامت با نمایشگاه عکس رضوی

به گزارش خبرنگار ما در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که روز گذشته با حضور افشین تحفه گر معاون هنری اداره کل فرهنگ و  ارشاد خراسان رضوی در نگارخانه گلستان گشایش یافت، دبیر نمایشگاه عکس رضوی اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با ایام دهه کرامت و با توجه به پیوند ناگسستنی اعضای انجمن عکاسان خراسان رضوی با سلطان سریر ارتضا امام علی بن موسی الرضا(ع) و به منظور افزایش شور و نشاط معنوی و اجتماعی این ایام خجسته، برگزار شد.
اسحاق ریگی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۶۴ اثر از بیش از ۵۰ عضو انجمن عکاسان خراسان رضوی با رویکرد مشهد جدید و ۱۶ اثر از فضای زیارت مشهد قدیم و در مجموع با محوریت زیارت، امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حرم مطهر رضوی و دهه کرامت در اندازه ۴۰ در ۶۰ جهت بازدید عموم زائران ومجاوران آستان قدس رضوی به روی دیوار نگارخانه رفت. نمایشگاه عکس رضوی از دوشنبه ۹ مرداد تا جمعه ۱۳ مرداد ماه جاری صبح ها: ۹ تا ۱۳ و عصرها: ۱۸ تا ۲۰ به نشانی چهارراه بیسیم، خیابان جهاد۳ پلاک ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.