قزوین- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان قزوین گفت: اگر آسیب ها را بیان نکنیم در آینده باید هزینه های زیادی برای درمان و مقابله با آن پرداخت کنیم.

عدم تبیین آسیب ها، زمینه ساز پرداخت هزینه های گسترده در آینده است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا عزیزی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی صبح امروز استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری این استان اظهار داشت: در کشور مشکلات بسیاری وجود دارد که این مشکلات برگرفته از عدم مدیریت مناسب است.

وی افزود: بخشی از مشکلات استان قزوین به ناحیه شهری مهرگان اختصاص دارد که از جمله مشکلات این ناحیه می توان به عدم توجه به امنیت، بهداشت و رفاه اشاره کرد؛ در 27 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده ناحیه مهرگان، مشکلات مختلفی از جمله اختلاف بین ساکنان آن ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر آسیب ها را بیان نکنیم در آینده باید هزینه های زیادی برای درمان و مقابله با آن پرداخت کنیم، مطرح کرد: یکی از مهم ترین دلایل بروز بحران، عدم پیشگیری است که توجه به این بخش می تواند رشد مناسبی را در جامع به دنبال داشته باشد و این در حالی است که از توجه به پیشگیری غفلت کرده ایم.

عزیزی عنوان کرد: یکی از تهدیدهای حاشیه نشینی استان قزوین، ناحیه مهرگان است که با احداث شهرک جدید، آسیب های اجتماعی افزایش می یابد.

گفتنی است در این کارگروه، علی ربیعی وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.